Všechny produkty si sami navrhujeme
a fotografujeme v našich ateliérech.
info@textil-jimi.cz 383 800 008 (Po–Pá 7–18hod., So 8–12hod.)
Bavlna Premium - hladké plátno 130g/m2 o vysoké hustotě bavlněných přízí ve vysoké kvalitě 30NE, s kvalitním stálobarevným potiskem.
Díky zušlechtění mercerováním, sanforizací a kalandrováním se vyznačuje vysokou hebkostí a jemností.
Použitá technologie nejmodernějšího digitálního potisku zaručuje propracovanost vzorů do sebemenších detailů.
Sada povlečení obsahuje 1x povlak na polštář a 1x povlak na přikrývku
v klasických rozměrech 70x90 a 200x140 cm.
U tohoto povlečení je možnost zakoupení obrazového povlaku na polštářek o rozměru 40x40 cm.
Polštářek je oboustranný, z jedné strany je štika, z druhé strany rybářské náčiní.
Povlečení perte zásadně převrácené naruby se zapnutými uzávěry v automatické pračce
při teplotě 60°C /rozdělené dle barevnosti/.
Používejte kvalitní prací prášek nebo gel určený pro barevné prádlo.
Nepoužívejte prací prášky a gely na bílé prádlo – obsahují zjasňovače,
které mohou vážně ovlivnit barvu potisku.
Použitím aviváže docílíte, že povlečení bude měkké a příjemné na dotek.
Po vyprání vyjměte ihned z pračky a vyvěste – zamezíte tak viditelnému pomačkání.
Doporučujeme žehlit ještě mírně vlhké při teplotě žehličky do 200°C.
Zdravím, chtěla bych se zeptat kolik bych platila poštovné při koupi 3x povlečení rybarstvi a do kdy by bylo možné doručení do České republiky, děkuji
Dobrý den, u nás je jedno, kolik zakoupíte produktů. Poštovné je uvedeno za kompletní zásilku včetně doběrečného a balného . Jsme česká firma, zásilku Vám doručíme na balíkovnu za 59,-, na adresu za 79,-, nebo prostřednictvím kurýrní společnosti za 99,-
Dobrý den, prosím vás jak vypadá druhá strana povlečení peřiny. z fotografie to vypadá na nějakou přírodu, nebo jsou obě strany stejné? děkuji za odpověď. David N
Dobrý den, povlečení je z obou stran zcela identické. dole motivy ryb, nad nimi hladina řeky a stromy
Dobrý den, nebylo by prosím možné k povlečení dokoupit samostatně ještě jeden polštář 70x90cm, který je součástí soupravy? Děkuji moc za Vaši odpověď. Ivana
Dobrý den, látka na soupravy je vyráběna tak, aby počty přikrývek a polštářů odpovídaly. Každopádně prověříme zásoby a sklady, zda pro Vás polštář dohledáme. Dám Vám vědět na Vámi uvedený e-mail.
Na tieto obliecky cakam uz od marca, kazdy den sledujem vasu stranku ci ste ich doskladnili. Chcela som kupit ako darcek teraz v juni, ale zrejme sa mi to nepodari 😔
Dobrý den, na šicích dílnách mají všechen materiál včetně obalového. V nejbližších dnech by nám mělo být dodáno 500 kusů, v následné dodávce pak dalších 1000 kusů a pak další dle kapacit šicích dílen. Rádi bychom Vám slíbili bližší termín, ale uvedeme ho až při fyzickém doskladnění skladu.
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat na povlečení, kdy bude skladem. Syn má v červnu narozeniny a byl by to super dárek. Děkuji
Dobrý den, na šicích dílnách mají všechen materiál včetně obalového. V nejbližších dnech by nám mělo být dodáno 500 kusů, v následné dodávce pak dalších 1000 kusů a pak další dle kapacit šicích dílen. Rádi bychom Vám slíbili bližší termín, ale uvedeme ho až při fyzickém doskladnění skladu.
Dobrý den ,kdy bude povlečení prosím skladem . Mněla bych o něj zájem . Děkuji za odpověď .
Dobrý den, látku máme skladem a povlečení čeká na šítí v šicích dílnách. Jekmile budeme znát termím doskladnění, uvedeme ho v dostupnosti. Šití a balení je vždy otázkou několika týdnů.
Dobrý večer, už před Vánocemi jsem chtěla objednat toto povlečení. Stále ho dluzim jako dárek synovi. Můžete mi prosím sdělit zda ještě bude a kdy přibližně, abych ho opět nepromeskala. Děkuji. S pozdravem
Dobrý den,máme látku na přibližně 8000 souprav. Řešíme problém s kpacitou šicích dílen, kde denně ušijeme několik set souprav. Kapacitu vzhledem k odbytu potřebujeme zvýšit na několik tisích souprav za den.
Dobrý den a dá se nějak udělat predobjednavka? Abych nemusela stále sledovat, zda je povlečení skladem. Chápu, ze v téhle situaci není jednoduché navyšovat kapacity.. rada si počkám.. ale když objednam hned, bude to pro mě jednodušší.Děkuji za zprávu. Mackova
Dobrý den, omlouvám se, ale systémově nejsme schopní vytvořit objednávku na zboží, které není skladem. Nemusíte mít obavu, to povlečení už nedojde. Jakmile doskladníme, bude ho pro všechny dost.